30.10.06 в Державіаслужбі відбувся спеціальний розбір з питань безпеки польотів.
Голова Державіаслужби повідомив, що в процесі розслідування причин авіакатастрофи літака ТУ-154 № 85185 а/к "Пулковські авіалінії" (м. Донецьк 22.08.06) були припущені порушення стандартів безпеки польотів та наказав провести ефективні профілактичні заходи. Також був проведений аналіз причин катастрофи літака L-200 (Морава) та повідомив про вжиті заходи на рівні Державіаслужби та Уряду країни щодо підвищення рівня безпеки польотів авіації загального призначення.
У своїй доповіді Голова Державіаслужби Микола Олександрович Марченко наголосив, що необхідно вжити ефективних заходів аби виключити ті порушення, які були виявлені при розслідуванні катастроф літаків ТУ-154 і L-200 та заходів щодо підвищення рівня безпеки польотів авіації загального призначення. Зокрема увага була зосереджена на:
- Порушенні стандартів у питаннях організації льотної роботи;
- Професійна підготовка 2 пілота, психо-фізична підготовка командира повітряного судна, прийняття рішення і керівництво екіпажем при польоті в екстремальних умовах;
- Порушення метеорологічних стандартів та взаємодія з органами керування повітряним рухом;
- Реальні дії з боку Мінтрансу по підвищенню рівня безпеки польотів легких ПС авіації загального призначення.
Микола Олександрович Марченко зазначив що Державіаслужба розробила стратегію щодо створення національної системи керівництва безпекою польотів за міжнародними стандартами:
- Реалізувати вимоги європейських стандартів безпеки польотів JAR, проходження аудиту JAA та набуття повного членства у Об"єднаних авіаційних властей Європи.
- Прийняти Закон України "Про безпеку цивільної авіації", який буде повністю відповідати сучасним вимогам.
- Підписати Повномасштабну Угоду Україна - ЄС з питання розвитку авіаційного транспорту до 2007 року та реалізувати її до 2010 року, а саме: - створити національну систему безпеки авіації; - захистити інтереси національного авіаційного ринку; - співпрацювати з Євроконтролем, участь у програмі "Єдине європейське небо"; - Здійснювати сертифікацію за стандартами ЄС.
- Провести заходи щодо відміни обмежень у польотах до США до березня 2007 року та набуття членства у 1 категорії IASA.
- Забезпечити державне управління і нагляд за безпекою польотів авіації загального призначення, при роботі в третіх країнах, до кінця поточного року.
- Вдосконалити систему оплати праці і пенсійного забезпечення.
Аби Державіаслужба могла реалізувати стратегічний план їй необхідна підтримка керівництва Держави, а саме:
- Зупинити процес непрофесійного реформування галузі;
- Зберегти професійні кадри, надати державну підтримку у підготовці провідних спеціалістів;
- Не руйнувати ДАП "Украерорух";
- Підтримати фінансування літака АН-148;
- Не руйнувати, а вдосконалювати систему пенсійного забезпечення.
Источник: сайт Авиаслужбы