Спроби втручання
в управління державного стратегічного підприємства є диверсійною
роботою проти України в цілому, - про це ішлося в офіційній заяві
аеропорту від 3 липня 2014 року. Ця диверсійна робота продовжується донині,
черговим етапом якої став тиск на керівництво профільного міністерства та
державного підприємства через органи судової влади.
Остаточною метою подібних акцій,
направлених на розхитування ситуації на стратегічному об’єкті, є відвертий
шантаж і тиск на керівництво аеропорту та лобіювання приватних інтересів
конкретних бізнес-угруповань на шкоду розвитку державного підприємства.
Для дестабілізації роботи
аеропорту замовниками інформаційної кампанії протягом останніх трьох місяців
обиралися різні інструменти – від залучення так званих акцій протесту сумнівних
громадських організацій, які не внесені до жодного офіційного реєстру, до
необґрунтованих судових позовів та інформаційних матеріалів із завідомо
неправдивою інформацією.
З-поміж
іншого, зокрема, через ресурси, які належать до певних олігархічних кіл або
фінансуються ними – була розповсюджена викривлена інформація, що стосувалася
фінансової перевірки в аеропорту. Зокрема, в матеріалах цитувалася лише
частина виступу одного з керівників Міністерства, чим було зміщено акцент та по
суті викривлено факти, що стосуються результатів перевірки.
Як
зазначило Мінінфраструктури на своєму офіційному ресурсі http://www.mtu.gov.ua/, в результаті
проведеної перевірки фінансово-господарської діяльності підприємства –
порушень у роботі нинішнього керівництва аеропорту «Бориспіль» не виявлено: «Проти Сергія
Гомболевського на сьогодні немає жодного встановленого факту здійснених
особисто ним порушень», – відзначили в
Міністерстві.
Щодо
розгорнутої у пресі дискредитаційної кампанії проти державного
підприємства вже висловили свою жорстку позицію як громадські
організації, так і профспілковий комітет та ветерани підприємства.
Зокрема, Федерація роботодавців
транспорту України заявила про свою стурбованість
цілеспрямованим «роздмухуванням» конфлікту навколо стратегічного підприємства
галузі — аеропорту «Бориспіль» (http://kbp.aero/about/press-center/news/2014/701/),
зазначивши: «Ми повинні ідентифікувати тих, хто «заточений» на кропітку роботу
щодо забезпечення стабільного функціонування транспортної галузі, вирішення
проблемних питань, та тих, хто своїми діями намагається маніпулювати, тиснути
на менеджмент великих стратегічних підприємств, вирішувати особисті
кон’юнктурні питання».