Російські перевізники попередили про проблеми з ремонтом моторів Ан-24 та Ан-26 через закриття заводу в Ростові-на-Дону. Це може призвести до зупинки польотів цих літаків. Вони використовуються для перевезення мінімум у десяти регіонах.
Російські авіакомпанії, що експлуатують регіональні літаки Ан-24 та Ан-26, поскаржилися владі на проблеми з ремонтом турбогвинтових двигунів через закриття Ростовського заводу цивільної авіації №412. "Це означає, що всі повітряні судна типу Ан-24 і Ан-26, що є в авіакомпаніях Росії, максимум через п'ять-шість місяців зупиняться", - попередив гендиректор авіакомпанії "ІрАеро" Юрій Лапін у листі до влади. Воно було направлено 4 березня голові Мінпромторгу Денису Мантурову, керівнику Росавіації Олександру Нерадько та повпреду президента в Сибірському федеральному окрузі Анатолію Серишеву.
Ростовський завод припинить ремонтувати мотори для Ан-24 та Ан-26 31 березня, повідомило джерело на підприємстві. За його словами, ця інформація доведена до всіх авіакомпаній, що літають на Ан-24 та Ан-26.
Кожен Ан-24/26 оснащений двома турбогвинтовими двигунами АІ-24 українського виробництва. Ростовський завод щорічно ремонтував близько 60 двигунів. Закриття виробництва він пояснює рішенням власника, групи "Агроком" Івана Саввіді, та припиненням роботи у 2017 році старого цивільного аеропорту у Ростові, через що завод припинив приймати літаки для ремонту.
Відремонтувати мотори АІ-24 в Росії тепер можна буде лише на Арамільському авіаційному ремонтному заводі в Свердловській області, який до 2013 року належав Міноборони, а потім був переданий дочці Ростеха Об'єднаної двигунобудівної корпорації. Підприємство в Арамілі "просто не зможе виконувати такі обсяги ремонту", - йдеться у листі до Лапіна. Воно ремонтує "дуже довго, дуже малу кількість двигунів і завантажена ще оборонними замовленнями, цивільні мотори приймаються за залишковим принципом", - пояснив він.
Євросоюз наприкінці лютого заборонив постачання на ринок країни-агресора іноземної авіатехніки та її обслуговування.