19.05.22 

ImageВ компанії Hess в іранському Ісфахані відбулася презентація легкого транспортного літака "Симорг", створеного, як повідомляється, спеціалістами Організації авіаційної промисловості Міністерства оборони.

Міністр оборони та підтримки збройних сил Ірану заявив на церемонії викатки легкого транспортного літака "Симорг", що наявність легкої транспортної авіації поряд із вертольотами дуже допоможе в обслуговуванні людей, техніки, державних та військових організацій.

Щодо конструкції легкого транспортного літака Simorgh бригадний генерал Аштіані сказав, що літак "відповідає проекту та рівню літаків того ж покоління, повністю адаптований до потреб цивільної та військової техніки, а також до потреб країни. Його силова установка, його частини та корпус були спроектовані, виготовлені та виготовлені іранською молоддю.

За його словами, в країні є виробничі потужності, і в останні роки всі наземні та льотні випробування, а також силова установка транспортного літака Simorgh були вивчені та виконані фахівцями авіаційної галузі.

Генерал вважає, що, "незважаючи на те, що платформа конструктивно відповідає аналогам, система авіоніки, силова установка, нові деталі та маневреність цього літака непорівнянні з аналогічними моделями".

Фактично Simorgh є самостійним іранським розвитком військово-транспортної модификації спільного проекта Ірана та ДП Антонов IrAn-140T.

Експерти кажуть, що, можливо, літак виготовлений із раніше поставленого ХДАВП літакокомплекту Ан-140.

Раніш повідомлялось, що Іран планує запустити лінію з виробництва 100-місного пасажирського літака та використовувати літак IrAn-140 як вантажний літак.

Image

Роботи проводить іранська компанія Iran Aircraft Manufacturing Industries (IAMI, абревіатура на фарсі HESA).

Саме на підприємстві IAMI у місті Ісфахан займалося збиранням за ліцензією пасажирських літаків Ан-140-100, які отримали маркування IrAn-140 та назву Faraz.

Літак дообладнано задньою рампою для можливості завантаження великогабаритних вантажів.

Відомо, що в Ірані встигли побудувати 10 пасажирських літаків IrAn-140 з комплектуючих, що поставлені з України, ще два залишалося на підприємстві. 3 з побудованих літаки розбилися, причиною називають несправність системи керування двигунами.