01.06.22 

ImageПід час окупації російськими війсками аеродрому "Гостомель" було знищено майже половину авіапарку ГП "Антонов".

Цей парк приносив компанії основний дохід, всього працювали 12 тисяч осіб, - розповів виданню Главком командир "Мрії" Дмитро Антонов.

За його словами, це Ан-24, Ан-26, Ан-225 – "Мрія", Ан-22 і Ан-124. "Крайні два літаки дуже сильно пошкоджені. Ще Ан-132, але це не комерційний літак. Тобто загалом шість літаків знищено, або сильно пошкоджено. Кажуть, можна буде відновити Ан-124, але невідомо коли. А кожен день простою літака – це втрачена вигода і недоотриманий прибуток, тобто втрата колосальних грошей", - каже Антонов.

На його думку, основне завдання – берегти літаки для того, щоби вони якомога довше послужили, тим більше, що у найближчі два-три роки кількість робочих літаків не збільшиться.

Також він розповів, що 26 січня аеропорт у Лейпцигу запропонував свої стоянки для усього парку літаків "Антонова". Для їх переміщення потрібно було ухвалити рішення.

"Чесно кажучи, я не знаю, у чому саме були, фінансові чи політичні. Знаю лише, що пропозиція німців одразу не була прийнята українською стороною, продовжувалися якісь переговори. Наші літаки могли вилетіти з Гостомеля будь-якої миті, бо нас були готові приймати. Окрім Ан-225, на якому замінювали двигун (і це не було великою проблемою для того, щоби він злетів на п’яти двигунах), були ще повністю справні Ан-26 і Ан-74", - розповів командир "Мрії".