Після війни Харківське державне авіаційне виробниче підприємство буде шукати інвестора для модернізації літака Ан-74.
Про це розповів Гендиректор ХДАВП Олександр Кривоконь.
За його словами, це буде не тільки скляна кабіна, це і нові двигуни, й інші шасі, інша авіоніка.
"За можливості, хочемо зробити вставку та збільшити тоннаж для перевезень до 14 тонн. У нас є такі напрацювання, ми робили подовжений фюзеляж на 2,5 метри зі вставкою всередину. І хоча цей проект не запрацював, але це теж майбутнє, я вважаю, що ми могли би тоді бути конкурентом Ан-178, і такий подовжений Ан-74 був би кращим", - каже Олександр Кривоконь.
Модернізована машина буде мати варіацію з двома двигунами – або виробництва "Мотор Січі", або якогось західного виробника під замовника. Але це все – після війни.
Відповідая на питання щодо продовження теми розвитку малої авіації та співпраці з угорською Magnus Aircraft, Гендиректор ХДАПП повідомив:
"Угорська компанія чекає на нас. Нічого не змінилося. Я поки що це питання не активізував. Вбачаю пріоритетним завданням літаки Ан-74 та Ан-140.
Але Ан-140 теж має бути оновленим зовсім, з новими двигунами, з новою авіонікою. Якщо цю машину доробити, то вона піде на заміну Ан-24/Ан-26, як і планувалося. Її треба робити, і ми маємо цим також зайнятися!
В нас багато роботи і планів. Вірю, що ми спроможні їх реалізувати. У війні ми переможемо! Це ж залежить не тільки від держави, а й від наших людей, від нас із вами! А люди, ми, загартувалися і "закусилися", тому ми обов’язково переможемо. І ми відновимо авіабудування, обов’язково відновимо!"
Раніш повідомлялось, що Харківське державне авіаційне виробниче підприємство продовжує співпрацю з єгипетськими партнерами, для яких до війни ХАЗ ремонтував літаки Ан-74.