02.08.22 

ImageНайновіший літак L-39NG виробництва чеського Aero Vodochody тепер може експлуатуватися в усьому світі.

Нещодавно навчально-тренувальний літак Aero L-39NG отримав сертифікат, необхідний для реєстрації літака замовниками. Очікується, що перший серійний L-39NG буде запущено до кінця 2022 року.

L-39NG – це сучасний, економічний та ефективний реактивний навчально-тренувальний літак для повноцінної підготовки пілотів Повітряних сил.

Літак є наступником L-39C, який використовувався для навчання тисяч пілотів по всьому світу.

 "Всі ми в Aero впевнені, що L-39NG буде дуже успішним у майбутньому. Це позитивні новини не тільки для Aero, а й для всієї чеської аерокосмічної промисловості", – каже Віктор Сотона, президент та головний виконавчий директор Aero Vodochody.

У чеському навчально-бойовому літаку L-39NG використовуються новітні технології виробництва та сучасне обладнання.

Виробником заявлено, що авіоніка літака добре пристосована для навчання пілотів реактивних літаків четвертого та п’ятого покоління.

Літак поставляється із широким спектром сучасних технологій моделювання, включаючи повну інтеграцію з високотехнологічним центром тактичного моделювання, що підвищує загальну ефективність навчання.

"Серійне виробництво L-39NG йде повним ходом. Враховуючи вже підписані нами контракти та високий інтерес до наших навчально-тренувальних літаків, наші виробничі потужності будуть повністю завантажені як мінімум до 2025 року", – йдеться у повідомлені компанії.

На цей час Aero веде переговори про постачання L-39NG кільком замовникам у Європі, Африці та Азії.

Крім того, на авіасалоні, що нещодавно завершився, у Фарнборо у Великобританії розпочався новий діалог з потенційними замовниками й партнерами.

Сертифікація Aero L-39NG є результатом більш ніж п’ятирічної розробки та випробувань у кілька етапів.

Сертифікат підтверджує, що літак був розроблений відповідно до всіх застосовних авіаційних правил і стандартів і, отже, безпечний для виконання стандартних польотів.

Сертифікація L-39NG була видана Управлінням військової авіації (MAA-CZE) і тому повністю сумісна з усіма вимогами та системами Європейського Союзу та НАТО.

Документ не має тимчасових обмежень та діє протягом усього терміну експлуатації L-39NG.

Джерело mil.in.ua