29.08.22 

ImageМіністр інфраструктури вважає, що, якби у України була державна авіакомпанія до війни, "то ми точно, не дивлячись на існуючі загрози, могли тримати основні напрямки".

Про це він розповів у інтервью ЕП.

"Ви пам’ятаєте, як важко перед широкомасштабною війною було утримати авіакомпанії, які були готові літати в Україні до останнього. Або, наприклад, літаки не залишали в Києві в нічний час і навіть, якщо прилітали о першій годині ночі, все одно вилітали і не ночували в країні. Багато авіакомпаній просто перестали літати," - сказав він.

Також він вважає, що, коли завершиться війна, не всі авіакомпанії моментально повернуться в країну.

Говорячи про переваги створення державного підприємства, Кубраков заявив, що "коли держава укладає прямий контракт з найбільшими світовими й європейськими нафтовими компаніями Orlen чи Exxon, українські споживачі нафтопродуктів від цього тільки у виграші. Так само і з національним авіаперевізником. Ми бачимо реальну собівартість і вартість ризиків. У випадку з пальним саме держава взяла на себе ризики".

Нажаль, у якому виграші споживачі при монополізації торгівлі нафтопродуктами, він не пояснив, як і те, до чого тут авіакомпанія.

За словами міністра "кожен крок запуску національного авіаперевізника детально вивчався і пропрацьовувався нашими французькими консультантами. Саме вони рекомендували нам запускати нову державну авіакомпанію напередодні запуску спільного авіапростору з ЄС – новий гравець мав шанси вистояти у конкуренції з європейськими авіаперевізниками.

До того ж, ми розглядали різні моделі, які дозволять компанії бути комерційно успішною, залучати приватний капітал, та різні форми об'єднань з існуючими українськими авіаперевізниками".

Джерело ЕП