Авіакомпанія отримала низькі оцінки в категорії обслуговування клієнтів і повідомила про значну кількість затримок.
У нещодавньому опитуванні, проведеному Which?, британською консультативною компанією для споживачів, бюджетний перевізник отримав найнижчу ефективність у цілому, при цьому клієнти посилалися на затримки та кількість місця для ніг. Кілька великих перевізників, що надають повний спектр послуг, у тому числі British Airways і Lufthansa, також опинилися в кінці рейтингу.
На вершині рейтингу опинився Jet2 , який отримав високі бали в таких категоріях, як посадка, обслуговування клієнтів і співвідношення ціни та якості. Авіакомпанії з найвищим рейтингом включали Turkish Airlines , Swiss, Finnair і спільне п'яте місце між Norwegian і Aurigny Air Services .
Перевізником, який отримав найнижчу оцінку в загальному рейтингу, став Wizz Air . Бюджетний авіаперевізник виконує рейси в різні європейські напрямки з восьми британських аеропортів, використовуючи відносно новий парк літаків Airbus . Його початкова основна база була в Лондоні Лутон , але перевізник також працює з Бірмінгема, Единбурга, Абердіна, Ліверпуля, Лідса та Лондона Гатвік.
На початку цього року авіакомпанія закрила свою базу в Кардіффі .
З приводу опитування у Wizz Air повідомили таке:
"Низка проблем, що впливають на світову авіаційну галузь, сприяла погіршенню показників часу в 2022 році. Ці проблеми були наслідком широкого браку персоналу, зокрема в сфері управління повітряним рухом, наземних операцій і обробки багажу, безпеки та в аеропортах. Ми зобов’язані постійно переглядати процеси для пом’якшення цих проблем і спостерігати загальне покращення своєчасної роботи наших маршрутів".