В останній оцінці престижного рейтингового агентства авіаційного сектору Skytrax аеропорт Риги посів високе третє місце серед аеропортів Східної Європи.
Рейтинг Skytrax World Airport Awards базується на результатах опитування клієнтів і вважається важливим показником якості серед фахівців аеропорту.
"Обслуговування та задоволеність клієнтів є одними з важливих аспектів нашої діяльності, яким ми приділяємо особливу увагу цього року. Прибуваючи в аеропорт, пасажири бажають отримати якісне обслуговування, професійне та шанобливе ставлення, увагу та розуміння їхніх потреб. Стратегія та стандарт обслуговування клієнтів Ризького аеропорту передбачають комплекс заходів, спрямованих на те, щоб не тільки продовжувати вдосконалювати кваліфікацію співробітників аеропорту, але й залучати до цієї роботи всю спільноту аеропорту – кожну компанію та особу, яка працює в аеропорту. і щодня зустрічає наших пасажирів", – говорить Лайла Одіня, голова правління Ризького аеропорту.
У незалежному опитуванні, яке є найбільшим дослідженням такого роду у світі, рейтингове агентство Skytrax заохочує до участі мандрівників з усього світу, і саме за результатами опитування клієнтів визначаються переможці. В опитуванні 2022-2023 років, яке проходило з серпня минулого року по лютий цього року, брали участь представники понад 100 національностей з усього світу та оцінювали обслуговування клієнтів та інфраструктуру обслуговування клієнтів у понад 550 аеропортах світу.