07.04.23 

ImageАвіакомпанія "Нової Пошти" сподівається почати виконання рейсів вже у травні, а першими авіарейсами будуть Рига-Жешув, 4 рази на тиждень та один рейс на тиждень Жешув-Кишинів.

Про це СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон розповів ЦТС.

За його словами, до початку повномасштабного вторгнення планувалось почати польоти наприкінці квітня - початку травня 2022 року на літаках Ан-26.

Десь на початку червня мали доставити перший літак Boeing 757, на якому б здійснювали авіарейси до США. Проте власник літака вимушено вийшов з угоди щодо лізингу, адже воєнні ризики виявились для нього неприйнятними.

Відповідаючи на питання, на коли заплановані перші рейси та які це будуть маршрути, Ярослав Красножон повідомив:

"Процес отримання сертифіката в ЄС трохи затягнувся, тому сподіваємось почати вже у травні. Першими авіарейсами будуть Рига-Жешув, 4 рази на тиждень та один рейс на тиждень Жешув-Кишинів. І це значною мірою підв’язано під доставку із США та Китаю. 

Можливо, долучиться ще якийсь напрямок із Західної Європи та збільшиться частота на Кишинів, якщо побачимо попит. Ми ще вивчаємо ринок Європи, тоді як ринки США та Китаю нам добре знайомі, але під них ми шукаємо далекомагістральний літак."

Щодо літаків, за словами СЕО Supernova, без європейської авторизації Ан-26 не має можливості літати, тому літаки стоять на землі та чекають сертифікату. Один із літаків знаходиться у словацькому місті Пієштяни. Він проходить технічне обслуговування. Інший літак - в Україні. Паралельно компанія шукає ще літаки для свого флоту та працює над заміною. До 2024 року авіакомпанія планує мати флот із 4 літаків. 

Для постійного базування літаків аеропорт ще не обраний. На цю мить вивозити вантажі з України ми можемо лише автомобільним транспортом.

"Наразі залучено три екіпажі - це 9 осіб, і 4 техніки. Коли ми почнемо літати в США, це буде мінімум 30 пілотів. Ми будемо невеликою за штатом компанією відносно до наших обсягів. Штат буде український, це наша принципова позиція", - розповів Ярослав Красножон.

Я він каже, завдання авіакомпанії на два роки виглядає так: поєднати ринок США із Європою та Китай із Європою таким чином, щоб, умовно, наступного дня після оголошення безпечних польотів в Україні компанія почала виконувати ці рейси в Україну.