12.04.23 

ImageВ росії від авіаційного "канібалізму" переходять до інших варіантів підтримки льотної придатності.  

Відсутність запчастин через санкції позначається на російській авіації. Щоб підтримувати свій флот у льотній придатності, російські авіакомпанії знімали запчастини з одних літаків для встановлення на інші. Однак кілька місяців тому російський уряд схвалив рішення щодо копіювання та відтворення запчастин.

Минулого літа Росавіація видала сертифікати на розробку запчастин для літаків Boeing і Airbus п'яти російським компаніям . Це означає, що дозволено скопіювати частини та відтворити їх самостійно. Серед компаній, які отримали дозвіл, – Державний науково-дослідний інститут цивільної авіації та S7 Technics.

Група S7 придбала завод Бердського електромеханічного заводу. Там вони хочуть виробляти, тестувати та сертифікувати відсутні частини в майбутньому.

Бердський електромеханічний завод – партнер Роскосмосу. Підприємство виробляє оборонну продукцію. Новим директором став екс-губернатор В.Юрченко, якого путін звільнив у зв’язку «з втратою довіри» після черги корупційних скандалів.

Ще один варіант з технічного обслуговування літаків в Ірані вирішив перевірити російський Аерофлот. Іран, який перебуває під санкціям, ремонтує та обслуговує літаки самостійно. Наскільки все це успішно, важко оцінити. Наприкінці 2021 року Асоціація авіакомпаній Ірану повідомляла про брак запчастин, особливо для двигунів.

У будь-якому випадку російським авіакомпаніям в Тегерані не загрожує затримання орендованих і перезареєстрованих літаків.