Перебуваючи між своїми зобов’язаннями перед авіакомпанією SWISS і зобов’язаннями щодо власних пасажирів, airBaltic вимушена орендувати літаки з обслуговуванням, щоб замінити власні орендовані літаки.
Цього року airBaltic опинилася в дивній ситуації. Латвійський оператор Airbus A220-300 надає в мокрий лізинг літаки, щоб підтримувати свої регулярні рейси в умовах затримок технічного обслуговування двигунів, і в той же час здає в мокрий лізинг свої власні справні A220 SWISS. Як виникла ця ситуація?
Авіакомпанія SWISS постраждала через проблеми з ланцюгом поставок Pratt & Whitney. Коментуючи той факт, що приблизно чверть парку A220 перебуває на землі, у SWISS сказали, що частково це сталося через збільшення потреби в заміні двигунів раніше, ніж планувалося.
І тому, коли SWISS знадобилося знайти деяких партнерів по оренді з обслуговуванням, щоб стабілізувати свій власний графік, airBaltic була там із надлишковими потужностями та можливістю щось зробити зі своїми літаками, які недостатньо використовуються.
Однак незабаром airBaltic також виявилася жертвою проблем з ланцюгом поставок Pratt & Whitney. Генеральний директор авіакомпанії Мартін Гаусс розповів, що якщо колись заміна двигуна займала 90 днів, то зараз це ближче до восьми місяців. Це змусило авіакомпанію також взяти в оренду літаки з обслуговуванням, щоб виконати свої зобов’язання перед пасажирами.
Для виконання власних регулярних рейсів airBaltic був змушений укладати короткострокові договори про оренду літаків з іншими авіакомпаніями. Наразі авіакомпанія має від 10 до 11 із 41 A220 на землі.
Деякі неактивні через планове технічне обслуговування, дев’ять припарковано через затримки, пов’язані з двигуном.