30.05.23 

ImageНачальник авіації Командування Повітряних сил ЗСУ бригадний генерал Сергій Голубцов розповів про стан українських злітно-посадкових смуг та особливості їх експлуатації з F-16.

Про це йшлось в його інтервью "Радіо Свобода".

За його словами, особливості є.

"Західна техніка більш вибаглива. Радянські літаки робилися, скажімо так, під ті аеродроми, які спроможні були будувати. Зараз злітно-посадкові смуги кращі, немає таких стиків, перепадів на цих бетонних плитах на Заході, тому і шасі слабше. Полегшують конструкцію, щоб було більше корисного навантаження, саме зброї. А не возити більше заліза для того, щоб воно було міцним і витримувало навантаження на посадках і зльоті", - заявив Сергій Голубцов.

Також він повідомив, що у 2021 році була проведена інспекція представниками компанії Lockheed Martin, для інспектування було запропоновано три аеродроми.

"Я не буду називати, які це аеродроми, але це наші звичайні військові аеродроми в різних точках нашої країни – східна, центральна і західна. Було зроблено висновок, що злітно-посадкові смуги та руліжні доріжки абсолютно придатні для нормальної експлуатації літаків типу F-16," - сказав Начальник авіації Командування Повітряних сил. - "Щодо зауважень, то це зауваження до розвитку інфраструктури. У нас все зроблено під літаки радянського виробництва, тому треба вдосконалити саме логістичні питання, питання зберігання, питання обслуговування літаків. А до самих злітно-посадкових смуг особливих претензій в експертів не було".