У європейскої компанії SkyUp Мальта зараз є лише один літак в лізингу, який був сертифікаційним для того, щоб отримати ліцензію на роботу в ЄС.
Щоб з чогось починати, їх треба декілька, розповів в інтерв'ю ЄП генеральний директор української авіакомпанії SkyUp Дмитро Сєроухов.
За його словами, надалі будуть надходити нові літаки, які також матимуть європейську реєстрацію та, відповідно, не матимуть обмежень у ЄС.
- Буде декілька літаків, але точну цифру зазначати не буду – до п’яти. Сьогодні жоден лізингодавець у світі не хоче реєструвати літаки в Україні. Вони передбачають в цьому для себе ризики. Минулого літа нам вдалося вмовити одного лізингодавця і отримали літак до українського сертифіката, - розповів Сєроухов.
Скоріш за все нові літаки будуть надходити саме до європейського сертифіката, мальтійського SkyUp.
Крім мальтійського літака, у SkyUp є евакуйовані українські, які зараз працюють на умовах вет-лізу. Кожен літак може виконувати на день 2-3 рейси.
- Ми літаємо з Wizz Air – як з європейським WizzAir, так і з WizzAir Абу-Дабі, Tunisair, Marabu або X-fly, FlyOne. Ще декілька угод на порозі. Географія польотів, це Європа: або звідкись хтось літає до Європи, або кудись з Європи хтось летить. Тобто попит навколо Європи, - повідомив Дмитро Сєроухов.
Зараз є ще одна країна, за межами ЄС, у якій авіакомпанія SkyUp розпочала процес отримання сертифікату пару місяців тому.
- Очікується, що до осені отримаємо ці сертифікати і зможемо в зимовий сезон надавати свої літаки у вет-ліз також до цієї частини світу, де в них буде сезон і попит, - розповів генеральний директор SkyUp.
Раніше повідомлялось, що авіакомпанія SkyUp MT отримала сертифікат експлуатанта (AOC), сертифікат CAMO (Continuing airworthiness management organisation) та ліцензію на виконання рейсів (AOL). Офіс авіакомпанії розташовується на Мальті, що є однією з країн Євросоюзу.