Airbus оновить флот своїх зафрахтованих суден, які перевозять вузли літаків між виробничими потужностями в Європі та Сполучених Штатах, трьома сучасними судами з низьким рівнем викидів, які оснащені вітровою силовою установкою.
Airbus доручив судновласнику Louis Dreyfus Armateurs побудувати, володіти та експлуатувати ці нові високоефективні судна, які будуть введені в експлуатацію з 2026 року.
Очікується, що до 2030 року новий флот зменшить середньорічні трансатлантичні викиди CO2 з 68 000 до 33 000 тонн. Це сприятиме виконанню зобов’язань Airbus скоротити загальні промислові викиди до 63% до кінця десятиліття порівняно з 2015 роком.
"Оновлення нашого морського флоту є великим кроком вперед у зменшенні нашого впливу на навколишнє середовище", — сказав Ніколя Кретьєн, керівник відділу сталого розвитку та навколишнього середовища Airbus. - "Останнє покоління суден, запропоноване Louis Dreyfus Armateurs, є більш ефективним, ніж їхні попередники, з використанням передових технологій, таких як вітрова установка. Це демонструє нашу рішучість лідирувати в декарбонізації нашого сектору шляхом інновацій не лише в авіації, а й у всіх наших промислових операціях".
"Ми дуже раді, що компанія Airbus вибрала нас для розвитку цього сучасного флоту з низьким рівнем викидів і продовження нашого багаторічного партнерства", — сказав Едуард Луї-Дрейфус, президент Louis Dreyfus Armateurs. - "Цей новий проект, який встановлює високі цілі, відображає наші амбіції щодо декарбонізації судноплавної галузі. Ми пишаємося тим, що підтримуємо наших клієнтів у їх переході на альтернативну енергетику, виходячи навіть за межі їхніх очікувань, пропонуючи інноваційні рішення та стабільно стимулюючи зміни".
Airbus поступово відновить кількість зафрахтованих суден, які переправляють агрегати літаків через Атлантику між Сен-Назером, Франція, і конвеєром остаточного складання вузькофюзеляжних літаків у Мобілі, Алабама.
Нові судна будуть оснащені комбінацією шести роторів Flettner - великих обертових циліндрів, які створюють підйомну силу завдяки вітру, штовхаючи судно вперед - і двох двопаливних двигунів, що працюють на морському дизельному паливі та метанолі. Крім того, програмне забезпечення для визначення маршрутів оптимізує подорож суден через Атлантику, максимізуючи силу вітру та уникаючи опору, спричиненого несприятливими умовами океану.
Оновлення флоту також підтримує прагнення Airbus збільшити темпи виробництва сімейства A320 до 75 літаків на місяць до 2026 року. Кожне нове трансатлантичне судно матиме ємність для перевезення близько сімдесяти 40-футових контейнерів і шести комплектів вузлів вузькофюзеляжних літаків – крил, фюзеляжу, пілони двигунів, горизонтальні та вертикальні хвостові площини - у порівнянні з трьома-чотирма комплектами на поточних вантажних кораблях.