Мексика обрала компанію Trans-Ce Cargo S.A. для ремонту гелікоптерів Ми-17-1В, та уклала прямий контракт.
Ця компанія пов’язана з російськими оборонними компаніями, пише Мілітарний.
Угоду уклав Секретаріат національної оборони Мексики (SEDENA) з метою продовження експлуатаційного ресурсу семи гелікоптерів.
Обсяг передбачуваних у проєкт інвестицій, згідно з національним електронним документом, оцінюється в 966,2 млн мексиканських песо (56,5 млн дол.).
Компанія Trans-Ce Cargo S.A. буде виступати посередником, не маючи при цьому майстерень і необхідної інфраструктури для виконання робіт. Trans-Ce Cargo розглядалася головним претендентом на перемогу у тендері через те, що за її заявами, вона має виняткові права від розробника і виробника, тобто "Вертолетов России".
З аналізу виданням документації випливає, що Trans-Ce Cargo S.A стала єдиною компанією, яка підтвердила свої компетенції листами від російської "Национальная авиационная сервисная компания" та "Новосибирский авиаремонтный завод" холдингу "Вертолеты России".
Роботи з капітального ремонту та продовження ресурсу семи гелікоптерів Ми-17-1В мають завершити за один рік.
Нині у складі Повітряних сил Мексики є 18 транспортно-бойових гелікоптерів Ми-17-1В, які входять до складу 303 авіаційної ескадрильї. Більшість парку не експлуатується через відсутність запасних частин та закінчення терміну дії сертифікатів льотної придатності.
До повномаштабного вторгнення, у жовтні 2021 року, повідомлялось, що Конотопский авиаремонтный завод "Авиакон" произвел ремонт нескольких вертолетов Ми-17-1В ВМС Мексики, но полного расчета за свои услуги не получил.
Ще декілька Мі-17 мали бути доставлені до Одеси на початку 2022 року.
У 2023 році НАБУ і САП завершили розслідування за підозрою колишнього в.о. директора ДП "Промоборонекспорт" у розтраті коштів держпідприємства. За даними слідства, у 2013 році між "Промоборонекспортом" та однією з країн Північної Америки було укладено контракт щодо ремонту вертольотів МІ-17-1В. У жовтні 2016 року після його завершення та проведення випробувальних польотів "Промоборонекспорт" уклав договір із іноземною компанією начебто для надання послуг із технічного огляду двигунів та головних редукторів до вертольотів. При цьому потреба у таких роботах була відсутня, а іноземна компанія не мала відповідного дозволу та кваліфікації.