31.01.24 

ImageВироблені в Росії свічки запалювання, які використовуються на літаках Superjet 100, служать у 10 разів менше за імпортні, які припинили постачати в Росію через санкції.

Про це пише Forbes.

Видання посилається на два джерела в авіакомпаніях, що літають на Superjet, та двох співрозмовників на авіабудівних підприємствах.

До введення санкцій для двигунів SaM146, які стоять на "неімпортозаміщеному" варіанті Superjet 100, використовувалися свічки запалювання американської Unison Industries з ресурсом 1000 годин експлуатації. Зараз на ці двигуни ставлять свічки запалювання Уфімського агрегатного виробничого об'єднання, ресурс яких складає всього 100 годин, після чого їх потрібно міняти.

Через те, що свічки потрібно частіше міняти, перевізникам доведеться збільшувати витрати на їхню закупівлю. Так, авіакомпанія "Росія", яка має найбільший парк SSJ100, планує витратити на свічки в 2024 році близько 900 млн рублів.

Джерело у держструктурі підкреслило виданню, що бюджет компенсує "Росії" 90% вартості запчастин, і "вітчизняна свічка запалювання з урахуванням заходів держпідтримки сьогодні обходиться перевізнику значно дешевше за американський оригінал". Однак собівартість кожного запуску двигуна "збільшилася в рази" - з кількох доларів до кількох десятків доларів.