24 квітня 2024 року у Києві відбувся масштабний форум "Моя безбар’єрність" від Ощадбанку та Visa.
Учасники обговорювали кроки, які держава, громадськість та бізнес мають зробити, щоб забезпечити інклюзивність України, де ветерани, особи з інвалідністю та люди, які належать до малобільних груп населення, можуть працювати і реалізувати себе у якнайкращий спосіб.
У форумі взяла участь команда аеропорту "Бориспіль" в рамках реалізації проєкту "Безбар’єрний аеропорт" на виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні з ініціативи першої леді України Олени Зеленської "Без бар’єрів". Адже Міжнародний аеропорт "Бориспіль", ще до повномасштабного вторгнення агресора в Україну, було обрано базовим інфраструктурним об’єктом, на якому впроваджуватимуться стандарти безбар’єрності, як звичайної суспільної норми, а згодом масштабуватимуться на інші аеропорти України.З метою обговорення подальшої багаторічної співпраці в напрямку впровадження спільної інклюзивної програми для пасажирів до аеропорту "Бориспіль" завітали представники компанії Visa. В ході візиту було означено основні напрямки подальшої співпраці в межах розбудови безбар’єрного простору в аеропорту.
"Ми хотіли б підтвердити, що раді продовжувати партнерство з аеропортом "Бориспіль", який є одним із наших ключових партнерів в Україні. Головне спільне завдання, щоб пасажири почували себе максимально комфортно – це є нашим пріоритетом у співпраці”- зауважив віце-президент з продуктів і рішень Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи Олександр Яблунівський.
Адже компанія Visa, світовий лідер цифрових платежів, є давнім надійним партнером аеропорту, разом з яким було реалізовано низку проєктів. Зокрема, було надано доступ до бізнес-залів, відкрито оновлений коридор Fast Track для прискореного обслуговування пасажирів у терміналі D для можливості значного скорочення часу на проходження всіх обов’язкових процедур перед вильотом та після прильоту: реєстрація, оформлення багажу та проходження контролю авіабезпеки.
До того ж компанія Visa разом з ГО "Безбар’єрність" у рамках проєкту "Бориспіль" без бар’єрів", була організатором серії навчань на яких співробітники аеропорту пройшли тренінгову програму з навчання основам безбар’єрності, етиці спілкування з пасажирами з порушеннями слуху та базовим навичкам жестової мови. Наразі аеропорт прагне продовжувати плідну співпрацю задля побудови безбар’єрного простору, щоб аеропорт був доступним та комфортним середовищем для кожного.«Аеропорт "Бориспіль" перебуває на вищому рівні готовності до відновлення і безбар’єрність є невід’ємною частиною цього процесу. Адже трансформація простору аеропорту потребує тривалого часу, зусиль та допомоги наших партнерів, аби аеропорт «Бориспіль» був ще більш доступний для всіх пасажирів та відвідувачів. Завдяки нашому партнерству з Visa, за останні роки, ми вже заклали фундамент для успішної розбудови інклюзивності в аеропорту. Ми вдячні нашим партнерам за підтвердження своєї підтримки та прагнення продовжити співпрацю, аби зробити головні повітряні ворота країни комфортними для всіх», – зазначив генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Олексій Дубревський.
Партнери особисто впевнилися, що Міжнародний аеропорт "Бориспіль" продовжує підтримувати інфраструктуру та кваліфікований персонал задля можливості швидкого відновлення звичайної операційної діяльності. В ході обговорення було окреслено напрямки майбутніх проєктів та підтверджено розширення співпраці у напрямку створення безбар’єрного середовища.
Прес-служба МА "Бориспіль"