Китай розробляє далекомагістральний широкофюзеляжний авіалайнер С929 без участі росії, хоча спочатку це був спільний проект російських та китайських авіабудівних компаній.
На стенді китайської авіабудівної корпорації COMAC на міжнародному авіасалоні Фарнборо представлено макет, але Росія в описі проекту не згадується. Представник китайської компанії на умовах анонімності підтвердив, що тепер Китай працює над проектом самотужки, повідомляє BBC.
Проект далекомагістрального авіалайнера раніше називався CR929. У Ростеху стверджували, що С у назву означає Китай, а R - Росію. Тепер буква R із назви літака зникла.
Авіалайнер спочатку розробляли спільно російські та китайські авіабудівні компанії. У 2014 році під час візиту Володимира Путіна до Китаю Об'єднана авіабудівна компанія (ОАК) уклала меморандум про співпрацю з китайською Comac, яка передбачає будівництво такого літака.
У Росії проект був представлений на авіасалоні МАКС-2019 у Жуковському. У Китаї його презентація відбулася наприкінці 2018 року на Airshow China у місті Чжухай.
У червні 2018 року російська ОАК і китайська СОМАС повідомили, що домовилися про основні геометричні характеристики повітряного судна: розмах і форму крила і хвостового оперення, довжину фюзеляжу, розташування двигунів, шасі і дверей.
У липні 2024 року на авіасалоні Фарнборо на стенді корпорації Comac літак показаний у вигляді масштабної моделі. Крім того, на плакаті представлені його характеристики. Ні в інформаційному повідомленні для журналістів, ні на стенді компанії інформації щодо участі Росії у проекті немає. Співробітники Comac на стенді компанії на авіасалоні відмовилися від коментарів.