У Міжнародному аеропорту "Львів" імені Данила Галицького 17 працівників служби наземного обслуговування оновили знання та сертифікацію з дисципліни "Управління транспортними засобами для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти".
Про це повідомила прес-служба аеропорту.
Працівники служби наземного обслуговування є фанатами своєї справи та професіоналами, з нетерпінням чекають на відновлення роботи аеропорту, тому охоче разом з сертифікованими інструкторами пригадали, як оперувати схемами під’їзду, від’їзду та маневрування транспортних засобів в зоні наземного обслуговування, стандартними схемами розміщення допоміжного обладнання.
Ретельно проговорили сигнали, що подаються при керівництві під’їздом/від’їздом спецмашин до/від повітряного судна, а також навчилися чітко та коректно діяти згідно встановлених правил та процедур під час нестандартних ситуацій.
Важливо, що в час війни навчальний відділ львівського аеропорту не лише продовжує роботу, але й успішно розвивається, про що свідчить отриманий сертифікат на право проводити первинне і повторне (підвищення кваліфікації) навчання працівникам авіаційної галузі за наступними програмами:
- обслуговування пасажирів;
- обробка багажу в сортувальній зоні та зоні видачі багажу;
- обслуговування на пероні;
- обслуговування ТЗ для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти;
- безпека в контрольованій зоні обмеженого доступу.
Нещодавно цей список доповнився ще трьома напрямами підготовки для персоналу з наземного обслуговування:
- обслуговування повітряного судна;
- контроль за завантаженням/розвантаженням повітряного судна;
- наземне адміністрування та контроль.