19.08.24 

ImageУ Міжнародному аеропорту "Львів" імені Данила Галицького 17 працівників служби наземного обслуговування оновили знання та сертифікацію з дисципліни "Управління транспортними засобами для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти".

Про це повідомила прес-служба аеропорту. 

Працівники служби наземного обслуговування є фанатами своєї справи та професіоналами, з нетерпінням чекають на відновлення роботи аеропорту, тому охоче разом з сертифікованими інструкторами пригадали, як оперувати схемами під’їзду, від’їзду та маневрування транспортних засобів в зоні наземного обслуговування, стандартними схемами розміщення допоміжного обладнання. 

Ретельно проговорили сигнали, що подаються при керівництві під’їздом/від’їздом спецмашин до/від повітряного судна, а також навчилися чітко та коректно діяти згідно встановлених правил та процедур під час нестандартних ситуацій.

Важливо, що в час війни навчальний відділ львівського аеропорту не лише продовжує роботу, але й успішно розвивається, про що свідчить отриманий сертифікат на право проводити первинне і повторне (підвищення кваліфікації) навчання працівникам авіаційної галузі за наступними програмами:

  • обслуговування пасажирів;
  • обробка багажу в сортувальній зоні та зоні видачі багажу;
  • обслуговування на пероні;
  •  обслуговування ТЗ для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти;
  • безпека в контрольованій зоні обмеженого доступу.

Нещодавно цей список доповнився ще трьома напрямами підготовки для персоналу з наземного обслуговування:

  • обслуговування повітряного судна;
  • контроль за завантаженням/розвантаженням повітряного судна;
  • наземне адміністрування та контроль.