Директор Украероруху Андрій Ярмак у межах візиту до партнерів з країн Скандинавії обговорив питання щодо продовження дії Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності (European ATM Voluntary Solidarity Fund) на 2025 рік, відновлення польотів у повітряному просторі України та підготовки українських диспетчерів.
Про це повідомила прес-служба Украероруху.
"Завершили робочі візити до наших колег та партнерів з країн Скандинавії: провайдерів аеронавігаційного обслуговування Швеції LFV та Данії Naviair, компанії Entry Point North, що спеціалізується на професійній підготовці авіадиспетчерів, та компанії-виробника аеронавігаційного обладнання SAAB.
Ключовими для обговорення з керівництвом провайдерів були питання щодо продовження Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності (European ATM Voluntary Solidarity Fund) на 2025 рік, відновлення польотів у повітряному просторі України та підготовка українських диспетчерів", - написав він.
У перемовинах з компанією SAAB були обговорені питання відновлення аеронавігаційноі інфраструктури та пошуку шляхів залучення державної підтримки від Швеції для відновлення цивільних об?єктів критичної інфраструктури України.
Під час візиту також українці відвідали центри управління повітряним рухом у Стокгольмі та Копенгагені, а також передові центри віддаленого управління повітряним рухом для аеропортів Швеції (Remote tower control centers), що є найбільш сучасною технологією серед європейських провайдерів.
Також було проведено робочу зустріч з керівництвом компанії "Entry Point North" на базі їх сучасного навчального центру у м. Мальме, під час якої було погоджено умови продовження навчання українських диспетчерів до кінця цього року.
Зі свого боку, колеги зі Швеції та Данії висловили беззаперечну підтримку Україні та запевнили у подальшій співпраці у питаннях підтримки продовження дії Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності на 2025 рік, а також підтримку решти українських ініціатив щодо відкриття повітряного простору України та відновлення аеронавігаційноі інфраструктури.