27.08.24 

ImageОрганами державної влади опрацьовується питання щодо створення державного авіапідприємства, зі збереженням профільної діяльності, на базі відокремленого майна ЗОКП "Міжнародний аеропорт Ужгород".

Про це заступник голови обласної державної адміністрації – начальник обласної військової адміністрації  Олександр Пацкан повідомив "Укрінформу".

Але керівник КП "Міжнародний аеропорт Ужгород" Олега Коцюби (юридично він досі директор, рішення суду щодо поновлення в посаді чинне) розповів, що аеропорт – де юре на стадії ліквідації, але відбувається це "з порушенням всіх можливих нормативів, вимог Цивільного та Господарського кодексів і законів України".

"Все робилося поспіхом, незаконно і зараз там безлад", – коментує ситуацію він. – "Основні засоби виробництва – злітно-посадкова смуга, перон, всі будівлі, стоянки – підпорядковані структурі, яка має в штаті 9 людей і від авіації в ній лише назва – "Хорів-АВІА" (Державне підприємство "Українське авіаційно-транспортне підприємство "Хорів-АВІА"). За словами колишнього директора аеропорту, нерухоме майно передано у державну власність, рухоме є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ та міст області. "Майно розпорошено – техніка, яка використовувалась в аеропорту, у розпорядженні ОДА і її продадуть", – каже він. – "Сертифікати свої аеропорт дійсно втратив. Ніхто не розуміє, яка його подальша доля. Вважаю, депутати проголосували за це рішення бездумно, з подачі голови ОДА".

"Аеродром дуже потрібен і міг використовуватися за призначенням в умовах воєнного часу, якщо правильно організувати роботу", – переконаний Коцюба. За перші 10 днів повномасштабного вторгнення аеропорт прийняв 37 бортів цивільної та державної авіації, розповідав він виданню "Еспресо.Захід".

Тепер повернутися до статусу аеропорту – задача з двома зірочками, каже директор. Це реально зробити, створивши держпідприємство, яке підпорядковуватиметься напряму Міністерству інфраструктури.