Авіадиспетчери Украероруху у межах проекту SESAR3 IR Flight Centric ATC (FCA) провели успішні моделювання сценаріїв повітряного руху за принципом FCA з різним рівнем робочого навантаження у несприятливих метеорологічних умовах.
Про це повідомила прес-служба "Украероруху".
Команда з двох груп диспетчерів з України завершила цей етап на базі DLR Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt (DLR) у Брауншвейгу, Німеччина.
Під час моделювання опрацьовані різні сценарії обслуговування повітряного руху у повітряному просторі України за принципом FCA. Першою групою виявлено недоліки у системі, які фахівці DLR успішно виправили, підвищивши її функціональність.
Другу групу диспетчерів протягом трьох днів тренувань та п’яти днів моделювання навчали дій у різних умовах, включаючи несприятливі метеорологічні умови та аварійні ситуації. Результати узагальнені представниками DLR та іншими учасниками проекту, з метою оцінки експлуатаційної спроможності концепту FCA та планування подальших кроків його реалізації.