Авіакомпанія "Supernova Airlines" наразі має три екіпажі, вісім пілотів, з яких активних шість, і готуються ще двоє.
Про це СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон розповів виданню ЦТС.
Всі пілоти авіакомпанії - громадяни України з українськими свідоцтвами авіаційного персоналу. На весну компанія планує мати вже шість екіпажів – це 12 пілотів. Частина пілотів, які є зараз, це колишні працівники "Міжнародних авіаліній України". Частина - працівники компанії "Атласджет Україна".
Технічне обслуговування власного літака Boeing 737-800 відбувається в Європі. Першою технічною компанією, з якою підписали угоду, була AirHub - компанія, яка брала участь у передачі літака від лізингодавця. Нещодавно "Supernova Airlines" уклала контракт з українською організацією Air Service, яка обслуговує літак у Празі.
Кажучи про поточні плани щодо розвитку флоту, Ярослав Красножон повідомив, що темп поповнення флоту буде залежати від обсягів вантажу з боку Nova Global та компаній групи NOVA.
Також планується виконувати чартерні перевезення на замовлення третіх сторін, поки що тим літаком, що є. Наприклад, був виконаний рейс у Тель-Авів.
"Загалом будемо робити багато таких рейсів, щоб напрацювати операційний досвід. Це мають бути різні аеропорти. Наприклад, у Тель-Авіві ми сумнівалися, що встигнемо провести вивантаження і завантаження літака за відведені 5 годин. А ми встигли за півтори. Тобто реальний досвід нічим не заміниш", - сказав СЕО Supernova Airlines. - "Звісно, ми будемо вибірково підходити до вибору замовників. Зараз, наприклад, є замовлення з Китаю в Тбілісі. Ми не будемо його брати, адже не можемо точно знати, яке кінцеве призначення такого вантажу та де він в результаті опиниться".
Отримати Boeing 737-800 компанії було нелегко. З початком війни лізингодавець, який надавав літак, вийшов з угоди, бо виявились неприйнятними військові ризики. А потім протягом року З червня по жовтень 2023 зірвалося три угоди.
"Нарешті, на літо 2023 року збіглися дві речі. По-перше, впала кількість перевезень на вантажному ринку і попит на вантажні літаки знизився. По-друге, світ почав призвичаюватися до того, що в Україні йде війна. Тож вдалось нарешті взяти літак в лізинг у World Star Aviation - все на краще, адже він навіть кращий, ніж ті, що ми розглядали раніше. У цієї компанії є ще літаки, й в майбутньому ми до них можемо звернутися", - розповів Ярослав Красножон.
Що стосується двух літаків Ан-26, які були у флоті Supernova, на початку жовтня компанія вивела ці літаки з нашого флоту.
"Вони виконали свою роль - з їх допомогою ми отримали сертифікат експлуатанта. Адже умовою для отримання такого сертифіката є наявність у флоті типів літаків, сертифікованих в Україні. Зараз такий тип не відповідає стратегії компанії. Тому ми їх повернули й вони зараз у власника в Європі", - сказав СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон.