Більше 2 700 фахівців авіагалузі пройшли навчання, підготовку та перепідготовку у навчальних центрах Міжнародного аеропорту "Бориспіль" протягом 2024 року.
Як повідомила прес-служба аеропорту, з них - 2460 працівників аеропорту "Бориспіль" та 267 працівників сторонніх організацій.
Фахівці авіагалузі мали змогу пройти навчання в трьох навчальних центрах, що працюють у аеропорту "Бориспіль" – Навчальний центр ІКАО з авіаційної безпеки, навчальний центр з підготовки персоналу з наземного обслуговування та кінологічний центр.
Міжнародний аеропорт "Бориспіль" продовжує приділяти особливу увагу підготовці та підвищенню кваліфікації працівників авіаційної галузі. У 2024 році навчання охопило широкий спектр спеціалістів, необхідних для забезпечення безпеки та ефективності роботи аеропорту.
Навчальним центром ІКАО з авіаційної безпеки Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" було проведено 136 курсів навчання (згідно з річним Планом занять було заплановано 88 курсів), а також у березні 2024 року сертифіковані інструктори Міжнародної організації цивільної авіації (ІCАО) провели семінар-практикум під егідою ICAO з питань управління факторами ризику в контексті забезпечення авіаційної безпеки. До того ж, у 2024 році на базі Навчального центрі ІКАО з авіаційної безпеки було проведено навчання, тренування та тестування 550 працівників служби авіаційної безпеки аеропорту на комп’ютерних тренажерах "CASRA" із використанням навчальних програм "Х-RAY TUTОR 4" та "Х-RAY TUTОR 5".
Також у навчальному центрі з підготовки персоналу з наземного обслуговування за 2024 рік було проведено навчання 1048 працівників аеропорту за 19 напрямками, серед яких: правила перевезення небезпечних вантажів повітряним транспортом, управління транспортними засобами для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти, система управління безпекою польотів, видалення снігу та льоду, запобігання обледенінню повітряного судна, екологічний менеджмент та інші.
Окрім підтримки кваліфікації в авіаційній галузі працівники аеропорту продовжують вдосконалюватися на інших напрямках. Зокрема 82 керівника пройшли теоретичне та практичне навчання щодо порядку надання домедичної допомоги за різними напрямками з метою подальшого навчання своїх безпосередніх працівників. Зазначимо, що всі працівники медичного пункту пройшли навчання від Української асоціації лікарів амбулаторної медицини в рамках безперервного професійного розвитку медичних працівників.
Також 37 працівників аеропорту пройшли функціональне навчання та спецпідготовку у сфері цивільного захисту. До того ж служба аварійно-рятувального та протипожежного захисту польотів постійно працює над закріпленням, оновленням та набуттям необхідних знань, умінь, навичок і професійних якостей з метою забезпечення успішного виконання завдань за призначенням. Програма підготовки служби налічує 228 навчальних годин.
Навчання відбувалося із використанням сучасних методик та технологій, що дозволяє адаптуватися до актуальних потреб авіаційної галузі. Розвиток навичок та підтримання професійного рівня персоналу є ключовим аспектом готовності до відновлення польотів. Адже персонал аеропорту – це головний ресурс, що забезпечить якісне та безпечне обслуговування, коли авіасполучення буде відновлено.