Національне бюро розслідувань на транспорті оприлюднило Інформаційний Бюлетень щодо стану безпеки польотів цивільних ПС України у грудні 2024 року.
За інформацією, що надійшла до НБРТ у грудні 2024 року при експлуатації комерційних цивільних повітряних суден України стався один серйозний інцидент та три інциденти. Також повітряне судно було пошкоджене на землі.
09.12.2024 о 05:50 при виконані рейсу UNO691P за маршрутом Могадішо – Беледуейне (Федеративна Республіка Сомалі) на літаку Ан-26-100 UR-UZА, авіакомпанії "Константа", під час набору висоти відбулось спрацювання системи TCAS в режимі інформації про рух - ТА, та в подальшому спрацювання TCAS в режимі рекомендації на ухилення - RA. Екіпаж візуально спостерігав конфліктне ПС. Після виконання рекомендації TCAS щодо витримування вертикальної швидкості, КПС проінформував про даний випадок диспетчера (АТС) на частоті 118.1 та продовжив політ за маршрутом.
11.12.2024 о 08:41 при виконанні рейсу CVK7082 за маршрутом Малага (Іспанія) – Дакар (Сенегал) на літаку Ан-12БП UR-CKM, авіакомпанії «Кавок Ейр», під час польоту на ешелоні FL 210 було виявлено зменшення рівня рідини за приладом "КІЛЬКІСТЬ ГІДРОРІДИНИ" правої гідросистеми на приладовій дошці екіпажу до "0". КПС повідомив диспетчера (АТС) Касабланки про прийняте рішення на повернення до аеропорту вильоту Малага. Захід на посадку і посадка були виконані благополучно.
12.12.2024 о 06:31 при виконанні рейсу UNO506P за маршрутом Джуба – Рубкона (Південний Судан), на літаку Ан-26-100 UR-UZJ, авіакомпанії "Константа", після посадки на аеродромі призначення, на пробігу, на швидкості близько 150-120 км/год ПС зіткнулося з птахами, що перебували на ЗПС. Під час заходу на посадку і посадки птахів не виявлено. Під час післяпольотного огляду пошкоджень не виявлено.
25.12.2024 о 13:30 при виконанні рейсу HYM347 за маршрутом Кишинів (Молдова) – Хургада (Єгипет) на літаку В738 UR-SQG, авіакомпанії "СкайАп", під час розбігу на зліт, на малій швидкості, спрацювала сигналізація "Повітряні гальма не армовані" (SPEED BRAKE DO NOT ARM), внаслідок чого КПС перервав зліт та зарулив на місце стоянки. Після перевірки усіх систем інженернотехнічним персоналом організації з технічного обслуговування (АМО) на літаку був відкритий "відкладений дефект" DMI. Повторний зліт, політ та посадка пройшли без зауважень.
09.12.2024 під час технічного обслуговування літака В737 UR-SQE, авіакомпанії "СкайАп", на аеродромі Бакеу (Румунія), в районі встановлення правого переднього паливного насосу, у правому напівкрилі, було виявлено пошкодження первинної ізоляції електричних дротів двох джгутів гумовими шипами фіксуючих хомутів. Під час інспекції, схожі пошкодження виявлені на дротах лівого напівкрила.
26.12.2024 о 09:56 при виконанні розважального польоту з клубного аеродрому "Аль-Джазіра" на літаку Аеропракт А-22 A6-RMS, власник та експлуатант авіаційний клуб "Джазіра" (ОАЕ), під час польоту вздовж узбережжя бухти Ротана, з екіпажем був втрачений зв'язок, а літак зник з диспетчерського радіолокатора. Під час аварійно-рятувальних робіт зруйнований літак було виявлено у воді Перської затоки.
Пілот та пасажир літака загинули.