Один із лідерів українського туристичного ринку Join UP!™ відкриває компанію у Чехії. Країна стане восьмою на мапі міжнародної присутності бренду. Офіс працюватиме у Празі.
Завдяки напрацьованому за 15 років діяльності портфоліо із понад 40 напрямками та розгалуженій міжнародній мережі з 10 000 туристичних агентств на всіх ринках* оперування бренду, новий туроператор найближчим часом представить чеському ринку літню добірку своїх топових дестинацій. Серед них прямі рейси з Праги до Шарм-еш-Шейха у Єгипті, а також до середземноморських курортів Греції, Туреччини та Кіпру.
З польського Катовіце туроператор пропонує вильоти до Єгипту, Домініканської Республіки, Греції, Туреччини, Тунісу, Болгарії, Іспанії, Чорногорії та Кіпру. Така польотна програма відкриває додаткові можливості для відпочинку наших співвітчизників у Чехії. Чимало з них проживають в Остраві, звідки всього година їзди до польського Катовіце, що розташований майже вчетверо ближче, ніж Прага.
«Вихід на ринок Чехії є важливим етапом розвитку бренда. Хоч це вже дев’ята країна, де ми почали працювати з моменту створення туроператора Join UP! в 2010 році в Україні, для нас ця історія не тільки про зростання. Масштабування досвіду подорожей з Join UP!™ на інші ринки також відображає наше прагнення до трансформацій у туристичній індустрії та заохочення людей подороЖИТИ, бо ми щиро віримо, що подорожі — це не просто розвага, але й спосіб подбати про себе і своїх близьких, проживати кожен день свого життя якнайповніше, попри всі виклики останніх років», — коментує Аліна Альба, співзасновниця Join UP!™.
Join UP!™ – не новачок на чеському ринку. Раніше бренд успішно розвивав в’їзний туризм до Чехії з України разом зі своїм стратегічним авіаційним партнером SkyUp™. Нині це стратегічне партнерство дозволяє туристичному бренду пропонувати доступні широкій аудиторії пропозиції та відкрити можливості подорожувати для тих, кому раніше це було фінансово складно.
Бренд Join UP! розвивається за принципом глокальності через поєднання глобальної стратегії з локальним культурним контекстом. Міжнародна експансія бренду охоплює вже 8 ринків: країни Балтії, Казахстан, Молдову, Польщу, Румунію та Чехію. Завершується підготовка до запуску роботи у Словаччині та Угорщині.
Також у Польщі, у Катовіце, в 2024 бренд відкрив перше на міжнародному ринку франчайзингове агентство.
Більше інформації про доступні літні тури можна знайти на сайті чеського туроператора www.joinup.cz та на сторінках оператора у соціальних мережах.