Російський ФГУП "ДержНДІ цивільної авіації" (підвідомчий Росавіації) замовив сертифікаційні роботи з продовження призначеного терміну служби літаків Ан-26 всіх модифікацій з 50 до 60 років.
Результатом робіт має стати збільшення ресурсу літака до чергового капітального ремонту з 20 тисяч до 26 тисяч льотних годин. Договір вартістю понад 7 млн. рублів укладено 5 березня на підставі закупівлі у єдиного постачальника, з ким саме – не розкривається. Роботи мають бути виконані до 26 січня 2028 року.
Про продовження ресурсу радянського транспортника Ан-26 (а також пасажирського Ан-24 ) раніше просили регіональні авіакомпанії, у тому числі "Ангара", "ІрАеро", "Полярні авіалінії ". Число цих літаків, що експлуатуються в росії, на кінець 2023 оцінювалося близько 100 одиниць, а середній вік - в 50 років. Чверть парку перестане літати менш як через п'ять років, попереджали авіакомпанії. Заміна Ан-24 та Ан-26 на сьогодні відсутня, констатували експлуатанти. Авіапром займається розробкою нових регіональних літаків, у тому числі Іл-114-300 та "Ладога", проте терміни їх поставок було відкладено.