11.03.25 

ImageАвіакомпанія SkyUp розширює свій флот, взявши в лізинг ще один Boeing 737-800.

Літак, випущений у травні 2010 року, офіційно прийнятий до української компанії авіабренду під реєстраційним номером UR-SQN, повідомила прес-служба компанії.

"Розширення флоту – це важливий крок у розвитку SkyUp Airlines, який дає нам змогу ще ефективніше реалізовувати нашу бізнес-модель та розширювати можливості. Нам особливо цінно, що новий літак зареєстрований в Україні, адже це сприяє залученню більшої кількості українських спеціалістів і підтримці вітчизняної авіації, бо ще один літак підніметься в небо з нашим прапором на крилах. У черговий раз ми підтверджуємо самим собі та нашим партнерам, що SkyUp – надійний та динамічний гравець у світовій авіаіндустрії." – прокоментував подію Дмитро Сєроухов, генеральний директор SkyUp Airlines.

Флот SkyUp Airlines складається з Boeing 737-800 та Boeing 737-700, тож його поповнення ще одним літаком цього типу відповідає поточній стратегії розвитку. 

Після проходження технічного обслуговування, коли команда SkyUp Airlines оновить салон літака, встановивши сучасні ергономічні крісла італійського виробника Geven, ця модель матиме 189 місць, що зробить її оптимальною для виконання запланованих рейсів, адже вона поєднає місткість, ефективність та економічність. 

Також, одразу після отримання, протягом весни 2025, літак буде перефарбовано у фірмову ліврею авіабренду. За попередніми планами, він розпочне виконання рейсів не раніше червня 2025 року.


Цей Boeing 737-800 має вік 14 років.

В травні 2010 року він став частиною флоту авіакомпанії Virgin Blue під реєстраційним номером VH-VUV і назвою "Ruby Blue". 

Через рік, у травні 2011-го, літак перейшов до Virgin Australia, отримавши нову конфігурацію C8Y168 і нову назву "Binalong Bay". Його служба під цим прапором тривала до березня 2020 року, коли він був виведений з експлуатації й перебував на зберіганні у CGK (Джакарта) до лютого 2021 року.

На новому етапі свого життя літак отримав реєстрацію VH-PAG і перейшов у флот REX Airlines, в червні 2024 року літак знову був виведений з експлуатації, цього разу перебуваючи на зберіганні у MEL (Мельбурн) і згодом у MZJ (Марна).

У жовтні 2024 року літак став частиною флоту компанії Castlelake під реєстрацією 2-HPAG, а згодом у листопаді того ж року – Aero Capital Solutions (ACS).

У лютому 2025-го літак був переданий SkyUp Airlines, де він отримав реєстрацію UR-SQN.