Національне бюро розслідувань на транспорті оприлюднило Інформаційний Бюлетень щодо стану безпеки польотів цивільних ПС України у лютому 2025 року.
За інформацією, що надійшла до НБРТ, у лютому 2025 року при експлуатації комерційних цивільних повітряних суден України сталось три інциденти та одна аварія з літаками.
10.02.2025 об 11:11 при виконанні рейсу UNO-328P за маршрутом Банґі – Н’Деле (Центральноафриканська Республіка) на літаку Ан-26Б-100 UR-ELB, авіакомпанії "УРГА", під час заходу на посадку на ЗПС17 повітряне судно зіткнулося лівою основною опорою шасі зі штучною перешкодою (насип ґрунту), яка знаходилась у створі ЗПС17, що спричинило руйнування лівої основної опори шасі із подальшим викочуванням ПС за межі ЗПС після приземлення. Внаслідок аварії ПС зазнало значних пошкоджень, а троє із шести членів екіпажу отримали тілесні ушкодження та були госпіталізовані.
Розслідування проводить Національне агентство цивільної авіації (ANAC) ЦАР.
19.02.2025 о 13:40 при виконанні польоту за маршрутом Джуба – ЗПМ Торіт (Республіка Південний Судан) на вертольоті Мі-8МТВ-1 UR-UHX, авіакомпанії "Українські Вертольоти", при час зниження для заходу на посадку на висоті 5500 футів та відстані 40 км від аеродрому призначення, сталося зіткнення з птахом. Внаслідок зіткнення правий двигун перейшов на режим малого газу з одночасним зростанням температури газів більше допустимої, а лівий двигун вийшов на злітний режим. КПС прийняв рішення про вимкнення правого двигуна та продовження польоту до місця призначення. Посадку на ЗПМ Торіт виконано благополучно. Під час післяпольотного огляду технічним персоналом було виявлено мертвого птаха (сокіл) у вхідному пристрої правого двигуна та було прийняте рішення про заміну двигуна. Після виконання технічних робіт вертоліт було допущено до подальшої експлуатації.
23.02.2025 о 16:22 при виконанні рейсу SEU5396 за маршрутом Манама (Королівство Бахрейн) – Маттала (Шрі-Ланка) на літаку В738 UR-SQD, авіакомпанії "СкайАп", під час зниження з крейсерського ешелону спрацювала бортова системи попередження зіткнень ПС у повітрі (TCAS) в режимі рекомендації на вирішення конфлікту (Resolution Advisory). КПС виконав рекомендований маневр TCAS та повідомив диспетчера ОПР. Подальше зниження та посадка виконані благополучно.
26.02.2025 о 17:30 при виконанні рейсу SEU5361 за маршрутом Маттала (Шрі-Ланка) – Манама (Королівство Бахрейн) на літаку В738 UR-SQD, авіакомпанії "СкайАп", під час розбігу на зліт на швидкості 115 вузлів КПС перервав зліт за вказівкою диспетчера ОПР. Після звільнення ЗПС та зарулювання на стоянку, заправки пальним та інспекції коліс та гальм, КПС прийняв рішення продовжити виконання рейсу. Подальший зліт, політ та посадка виконанні без зауважень.
